▼

dimecres, 7 d’octubre del 2026

Terrades cultura: "Invers" propulsat per Sergi Polo amb el suport de l'Ajuntament.

El festival InVers va portar la poesia als jardins de Terrades. 

Encara que amb retard, m'agradaria deixar constància d'una interessant activitat que es va dur a terme a Terrades el passat 12 de setembre.

El promotor d'aquest projecte va ser Sergi Polo, veí de Terrades, i va rebre el recolzament de l'Ajuntament. La regidora Mar Minobis Oliveras es va ocupar de la coordinació.

Aquesta primera edició es va dedicar a les veus femenines. Va reunir Marta Coll Autet, Marissa Mitjà, Elisabet Riera i Caroline Mowatt el 12 de setembre.

InVers s'inaugurà al jardí de la Societat. I durant el dia els actes van tenir lloc en els diferents indrets seleccionats. Tot seguit els convidats i els llocs on van actuar: 

Per a Marta Coll Autet i el músic Xevi Ariza el jardí de La Fornal. Poeta, rapsoda i comunicadora, és autora de Cruesa, duresa, nuesa, Terra fèrtil i Niu de dols.

Per a Marissa Mitjà, el jardí de Can Ballardó. Mestra i pedagoga, va recitar els seus poemes en públic per primera vegada.

Per a Elisabet Riera, el jardí de Can Vehí. Periodista, escriptora i editora establerta a Terrades, és fundadora de Wunderkammer i autora de La línea del desierto, Una vegada va ser estiu la nit sencera i Els alats. 

Per a Caroline Mowatt amb Carles Jove, el jardí de Ca l'Amans (Gorgot). Poeta i rapsoda establerta a Girona.

Els recitals van ocupar jardins privats, oberts al públic com a petits escenaris. Els assistents van recórrer el poble seguint un itinerari poètic. 

Va ser una manera diferent conèixer Terrades i d'establir millors vincles amb els assistents. 


Presentació a la Societat Mar Minobis i Segi Polo.


Marta Coll Autet als jardins de La Fornal


Marissa Mitjà a Can Ballardó.

Elisabet Riera a Can Vehí.

Caroline Mowart a Ca l'Amans.

Caroline Mowart a Ca l'Amans.

Caroline Mowart a Ca l'Amans



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada